"Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@dezaden.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
Groeigarantie
Met onze kwaliteitsgarantie weet u zeker dat u de beste producten in huis haalt. De kwaliteit wordt bij ons per batch getest op o.a. raszuiverheid en kiemkracht. Mocht u toch problemen hebben met zaden of bloembollen die niet opkomen, maar heeft u wel de juiste zaai en/of plantaanwijzingen opgevolgd? Bewaar altijd de verpakkig van de zaden die u heeft gezaaid. Naast het artikelnummer staat er ook een batch code op ieder zakje. Neem contact met ons op en geef het artikel- en batch nummer door.
Zo kunnen wij achterhalen of het om een incident gaat of dat er structureel een probleem met een partij is. De batchnummers vindt u op de achterzijde van de verpakking en ziet er bijvoorbeeld zo uit: 1A/123456 THT2017.
Herroepen
Wilt u uw bestelling weer retourneren binnen de afkoelingsperiode dan kunt u gebruik maken van onze herroepingsregeling;